VIKTIG! Les denne informasjonen om Koronaviruset og reising i Norge
Dynamic Variation:
Offers
x

There was not an exact match for the language you toggled to. You have been redirected to the nearest matching page within this section.

Choose Language
Toggling to another language will take you to the matching page or nearest matching page within that selection.
Search & Book Sponsored Links
Search
or search all of Norway
Trøndelag Trøndelag TRONDHEIM

Hvor ble de unge mediebrukerne av?

  • Kongens gate 2 Trondheim 7011
  • +47 94786106
  • 27. august 2020
  •  /  19:30
  •  /  Price 50,-
  • (1 Upcoming Dates)
Overview

Det er lenge siden det var nye tider i mediebransjen! Norske aktører har for lengst måtte forholde seg til internasjonale aktører med global rekkevidde. Hva har det gjort med oss, og hva planlegger vi for fremtiden?

NxtMedia inviterer til en kveld med innsikt, inspirasjon, suksess og desperasjon, der søkelyset er rettet mot unge mediebrukere.

NxtMedia har invitert flere av de som leverer innhold til unge mediebrukere til Litteraturhuset for å dele sine erfaringer med å skape innhold for de unge. Til Litteraturhuset kommer Line Pevik som leder TRDby, radiosjef i P3 Ida Jevne og Mari Haugen fra Trondheim Kino og sosiale medieaktøren Ola Høsfløtt Klæbo.

Med et avisopplag i fall, men digital satsing på adressa.no, ville Polaris gi et målrettet og relevant tilbud til unge i Trondheimsområdet. Line Pevik, leder for Trd.by vil fortelle historien om Trd.by. Ambisjonene, smertene og gledene ved oppstart, hva som har fungert og hva som ikke har tatt av.

P3 er en av landets sterkeste merkevarer blant unge, men heller ikke radio er skånet fra konkurransen om oppmerksomheten. Ida Jevne,radiosjef i P3, letter på sløret og forteller om veien til nye produkter og ungstrategien i NRK.

Trondheim Kino har levert kvalitetsinnhold til unge i Trondheim siden 1918. Hvordan har Netflix, HBO og Apple endret måten Trondheim Kino driver på og hvordan fanger kinoen ungdommens interesse i konkurranse med strømmetjenestene?

Ola Høsfløtt Klæbo har profilert sin bror langrennsløperen via sosiale medier. Hva er Klæbo-gjengens suksessformular for å nå ut?

…..

Mottoet for disse foredragene er «Tell, don’t sell!». NxtMedia ønsker en interessant og relevant kunnskapsdeling i det lille miljøet vi har i Trondheim, der vi som ansvarlige aktører skal tørre å være ærlige og dele med hverandre.

Inngang: 50
Sted: SELLANRAA, Litteraturhuset i Trondheim
Tid: 19:30-21:00

  • Last Updated: 07.07.2020
  • Source: Hva skjer kalender
Dates

to. 27. august 2020 19:30 21:00

See All
Statens Kartverk, Geovekst og kommuner - Geodata AS
Hvor ble de unge mediebrukerne av?
Your Recently Viewed Pages