Å bearbeide den internasjonale reiselivsbransjen er en viktig satsing for Innovasjon Norge, og det gjør vi blant annet ved å tilrettelegge for gode arenaer hvor norsk næring kan møte internasjonale kjøpere av Norge som destinasjon.
Her finner du informasjon om hva du som norsk reiselivsaktør kan kjøpe deg inn på av internasjonale aktiviteter i 2019, både innenfor ferie- og fritidssegmentet og det internasjonale forretningssegmentet. Vi håper du finner aktiviteter som passer for deg og din bedrift.
Nytt i år er at du melder din interesse via «Meld din interesse her»-knappen som ligger på respektive sider innen oppgitt frist (de fleste frister er i januar). Deretter kontakter ansvarlig i Innovasjon Norge deg for videre dialog og en endelig plan for 2019.
-
B2B-aktiviteter Ferie- & fritid 2109
Et godt samarbeid med internasjonale turoperatører og incoming-operatører er viktig for mange leverandører, som trenger et ekstra salgsledd. Gjennom året arrangerer Innovasjon Norge en rekke aktiviteter for å koble sammen leverandører og kjøpere av norske reiselivsprodukter.
-
B2B-aktiviteter Meetings: Corporate 2019
Det internasjonale møte- og insentivmarkedet er et viktig segment innenfor reiseindustrien. Segmentet har et høyt forbruk og store muligheter for sesongutvidelse. Det å sikre økt interesse for Norge som destinasjon, og et økt antall tilreisende fra dette segmentet, bidrar til å sikre "hele Norge - hele året".
Husk å lese gjennom kriterier og retningslinjer for deltakelse. Dokumentet inkluderer blant annet informasjon om hva du kan forvente av Innovasjon Norge når du deltar i våre operative aktiviteter.