Velkommen til Norwegian Travel Workshop i Stavanger

Bli med oss til Stavanger mellom 16.-19. april 2018 - og møt internasjonale kjøpere av norske reiselivsprodukter. Norwegian Travel Workshop (NTW) er en av Norges største arenaer for salgsmøter og nettverksbygging for reiselivsnæringen.

Når:

Kina-pakke: hele året. Workshop: ultimo november.

Aktivitetstype:

Bransjebearbeidelse

Målgruppe:

Bransje (TO/TA/OTA), presse/media, møte, kongress og insentiv

  • Kina-pakke: hele året
  • Shanghai workshop: November 2017
  • Guangzhou Workshop: November 2017
  • Beijing workshop: November 2017

Kina-pakken vil bidra til at din destinasjon og produkter er inkludert i distribusjonskanalene. Kinapakken inkluderer både forbruker-, bransje- og pressebearbeidelse, samt workshop i Beijing, Shanghai og Guangzhou.

I 2016 utvider vi Kina-pakken ved å legge til en ny tjeneste. Vi inkluderer også sosiale nettverk for å kommunisere med TO/TA/OTA. STB Kina har allerede en tilstedeværelse på WeChat (kinesiske versjonen av WhatsApp and Instagram) og de vil utnytte WeChat-profilen som en B2B-plattform til fordel for våre partnere i 2017.

Derfor bør du delta:

For å sikre at dine produkter og tjenester er godt representert i de kinesiske distribusjonskanalene.

Dette er inkludert:

  • Deltakelse på workshop i Beijing, Shanghai og Guangzhou
  • Elektronisk nyhetsbrev til bransje
  • Seminarer (profilering av deltakernes produkter rettet mot sentrale aktører i den kinesiske bransjen)
  • «Partner landing page» (deltakerne vil få én side, med generell produktpresentasjon på kinesisk, på STBs kinesiske websider, inkludert en hyperlink til egen hjemmeside)
  • STBs WeChat: Oppdatert informasjon fra partnere blir distribuert til STBs WeChat-følgere.
Kina

Påmeldingsfrist: 31. oktober 2016

Aktiviteten passer for:Landsdelsselskaper, destinasjonsselskaper, hoteller, campingbedrifter, hytteanlegg, transportører, aktivitets- og opplevelsesselskaper, attraksjoner, museer og turoperatører/reisebyråer.

Pris: Kina-pakke + tre workshops: 40.000,-

Effektmål:

  • Beijing Workshop: 250 besøkende
  • Shanghai Workshop: 150 besøkende
  • Guangzhou Workshop: 100 besøkende