x

There was not an exact match for the language you toggled to. You have been redirected to the nearest matching page within this section.

Markedsservice - salgsbesøk i Kina

Å få plassert norske produkter og tjenester i distribusjonskanaler som kinesiske turoperatørene benytter er viktig. Personlig kontakt og direkte salgsmøter i dette markedet er avgjørende - og en anbefalt fremgangsmåte for å sikre seg plass i de kinesiske turoperatørenes kataloger.

Når: 

Hele året

Aktivitetstype: 

Bransjebearbeidelse

Målgruppe: 

Bransje (TO/TA/OTA)

Derfor bør du delta:

For å sikre at dine produkter og tjenester er godt representert i de kinesiske distribusjonskanalene.

Dette er inkludert:

Koordinering, organisering og personlig assistanse av salgsbesøk i to dager. Prisen er noe høyere til Hong Kong & Taiwan på grunn av høyere reisekostnader for STBs stab fra fastlands-Kina.

Kina salgsbesøk

Påmeldingsfrist: Etter avtale

Aktiviteten passer for:Landsdelsselskaper, destinasjonsselskaper, hoteller, transportører, aktivitets- og opplevelsesselskaper, attraksjoner, museer og turoperatører/reisebyråer

Pris: Avhengig av sted*

Salgsbesøk:

  • Beijing: 3500
  • Shanghai: 3500
  • Guangzhou: 3500
  • Hong Kong & Taiwan: Etter avtale

Effektmål:

  • Etter avtale