x

There was not an exact match for the language you toggled to. You have been redirected to the nearest matching page within this section.

Norge

Nordmenn har høy reisefrekvens, høyt forbruk og et ønske om å oppleve mer av sitt eget land. Vi vil gjøre det enklere å velge kommersielle aktiviteter i Norge hele året, og aktivt bruke Norge som reisemål med tilhørende kommersielle tilbud.

Utfordringen er å få nordmenn til å bli oppmerksomme på de mange mulighetene i eget land, og få dem til i større grad å benytte seg av de kommersielle tilbudene, enten det er på kortere reiser i løpet av året eller i Norge hovedferien. En viktig oppgave er derfor å bygge kjennskap og kunnskap til Norge som et attraktivt og spennende reisemål også for nordmenn.

Sammen med reiselivsbransjen skal vi derfor synliggjøre og markedsføre de mange spennende og gode opplevelsene Norge kan by på, gjennom profilering og salgutløsende annonsering i Bygdeturismekampanjen.

Vi understreker betydningen av gode, helhetlige og konkrete opplevelser og kommersielle pakker, og tilbud som gjør det enkelt for nordmenn å planlegge, velge – og bestille – reiser og opplevelser i Norge.

Aktiviteter i Norge:

Bygdeturismekampanjen

Kontakt oss:

Ingrid Nærnes

Ingrid Nernæs

Ansvarlig for Merkevaren Norge Reiseliv/markedssjef Norge
Ingrid.Nernaes@innovasjonnorge.no
Mobil:+47 464 60 650