x

There was not an exact match for the language you toggled to. You have been redirected to the nearest matching page within this section.

Bygdeturismekampanjen

Bygdeturismekampanjen skal inspirere enda flere nordmenn til å feriere i eget land, og skape reiselyst ved å bedre kunnskapen om og kjennskapen til det landbruksbaserte reiselivet.
Video Thumbnail - vimeo - Deilige dager på landet
PLAY VIDEO
Bygdeturismekampanjen: Deilige dager på landet.
Photo: True Stories

Når:

Kampanjeperioden er april-august for sommer og september-oktober for høst.

Aktivitetstype:

Forbrukerkampanje. For 2018 er det mulig å velge deltakelse på flere nivåer. Dette gjør det mulig å tilpasse profileringen for akkurat din bedrift.

Målgruppe:

Forbrukere, bosatt i Norge.

Derfor bør du delta:

Formålet med å delta i kampanjen er å øke trafikken til og lønnsomheten for småskala, landbruksbaserte reiselivsbedrifter i distrikts-Norge, gjennom økt markedsføring og dermed salg av deltakernes reiselivsprodukter. Annonseringen skjer i flere medier og kanaler, og basert på erfaring gjennom tidligere kampanjer kan vi sikre synlighet overfor egnede og relevante målgrupper. 

Aktiviteten passer for: 

Småskala, landbrukstilknyttede og kystnære reiselivsbedrifter i distrikts-Norge, som kvalifiserer for tildeling av BU-midler

Effektmål: 

Alle kampanjeaktiviteter blir målt både på profilerende og salgsutløsende nivå.

Bygdeturismekampanjen

Aktiviteten passer for: Småskala, landbrukstilknyttede og kystnære reiselivsbedrifter i distrikts-Norge, som kvalifiserer for tildeling av BU-midler

Effektmål: Alle kampanjeaktiviteter blir målt både på profilerende og salgsutløsende nivå.

LAST NED INVITASJON (PDF)

BETINGELSER

Påmeldingen for 2018 er nå stengt.

Det tas forbehold om evt. justeringer i de konkrete kampanjeaktivitetene.

Kontakt oss:

Kristin Bennick

Kristin Bennick

Prosjektleder Bygdeturismekampanjen
kristin.bennick@innovasjonnorge.no
Mobil:+47 971 89 571

Grunnpakke sommer

Din bedrift profileres gjennom to sponsede Facebook-poster. Det blir mulig å påvirke tidspunkt for annonsering og komme med innspill til aktuelle målgrupper du ønsker å nå, samt å øke beløpet for sponsing av poster.

Pris: Kr. 3.500,- pr. bedrift for kampanjeperioden april–august.

Eksempel på Facebook-post.

 

Bygdeturismekampanjen FB post sommer

Grunnpakke sommer og høst

Din bedrift profileres gjennom to sponsede Facebook-poster i sommerperioden april–august og én Facebook-post i høstperioden september–oktober. Det blir mulig å påvirke tidspunkt for annonsering og komme med innspill til aktuelle målgrupper du ønsker å nå, samt å øke beløpet for sponsing av poster.

Pris: Kr. 5.000,- pr. bedrift for kampanjeperioden april–oktober.

Eksempel på Facebook-post.

Bygdeturismekampanjen FB høst

Temapakke

I tillegg til valgt grunnpakke blir din bedrift profilert gjennom redaksjonelle artikler knyttet til ulike tema, som publiseres på nettportalen visitnorway.no. Artiklene vil skape økt oppmerksomhet og synlighet for din bedrift blant annet gjennom bildekarusell på aktuelle undersider på visitnorway.no. Redaksjonelle annonser på utvalgte nettaviser vil bidra med trafikk til artiklene og dermed skape oppmerksomhet rundt nettopp din bedrift. Du kan selv velge hvilke tema og antall som ønskes profilert.

Pris: Grunnpakke 1 eller 2 + kr. 2.500,- pr. kategori du ønsker å være representert i.
(Gjennomføring forutsetter min. tre deltakere pr. tema/kategori.)

Temapakke og Profilpakke vg.no kan velges uavhengig av hverandre.

Bygdeturismekampanjen FB tema

Profilpakke - reportasjer på vg.no

I tillegg til valgt grunnpakke blir din bedrift profilert gjennom annonsørinnhold i form av reportasjer på vg.no. Et utvalg bedrifter innenfor et felles tema og/eller felles region omtales i form av en reisereportasje. Bedriftene vil bli profilert både gjennom tekst, bilder og små filmsnutter. Reportasjene blir synliggjort på forsiden av vg.no og vil også bli profilert gjennom andre av VGs kanaler som f.eks. Facebook.

Pris: Grunnpakke 1 eller 2 + kr. 5.000,-.
(Gjennomføring forutsetter nok deltakere innenfor samme tema/kategori/region.)

Temapakke og Profilpakke vg.no kan velges uavhengig av hverandre.

Bygdeturismekampanjen FB VG