x

There was not an exact match for the language you toggled to. You have been redirected to the nearest matching page within this section.

Storbritannia

Storbritannia er ett av verdens største utreisemarkeder. Vi kjenner britenes reisemønster og preferanser, og kan effektivt markedsføre ditt produkt i øyriket. Med sine 260 ukentlige flyvninger og direkteruter til Norge, har britiske turister en fantastisk tilgjengelighet til norske destinasjoner.

Reiser fra Storbritannia til Norge har økt de siste årene, og i 2016 opplevde vi en fantastisk oppgang i gjestedøgn på 16 prosent.

Gode, engelske nettsider

Storbritannia er et sofistikert land når det gjelder netthandel og er det landet i verden som handler mest på internett per innbygger. En god engelsk nettside, med gode salgbare produkter og gjerne med betalingsmuligheter, er derfor en fordel for partnere som ønsker å jobbe mot det britiske markedet.

Profilerende

Britenes fasinasjon med alt som er skandinavisk ser ikke ut til å avta, og gjennom godt innhold og gode historier skal vi fortsette å dra nytte av dette i kommunikasjonen med våre fire målgrupper (forbrukere, presse, ferie- og fritidsbransje og Meetings-aktører) i 2017.  

Content marketing

I 2017 skal vi fortsette å jobbe målrettet mot våre målgrupper. Vi skal ha en god og balansert mediamix med både profilerende og salgsutløsende aktiviteter i digital og tradisjonell media. Vi skal ha større fokus på sosiale medier og øke fokus på content marketing. Aktivitetene skal bidra til å øke salg for våre partnere, skape verdi for norsk reiseliv og inspirere målgruppene våre til å velge Norge i 2017.

Vi gleder oss til å jobbe sammen med dere.

Kontakt oss:

Markedssjef:
Catherine Foster
Catherine.Foster@innovationnorway.no

Prosjektleder – presse: 
Kristine Bjørge
Kristine.bjorge@innovationnorway.no

Prosjektleder – kampanjer:
Britt Gorniok Britt.Gorniok@innovationnorway.no

Prosjektleder – bransjeansvarlig:
Sandra Martinsson sandra.martinsson@innovationnorway.no