Bygdeturismekampanjen – unik mulighet til å profilere din bedrift!

Ferieopplevelser i Norge øker i popularitet – og utviklingen viser at stadig flere nordmenn vil legge hele eller deler av ferien til hjemlandet. Bygdeturismekampanjen skal inspirere nordmenn til å feriere i eget land og skape interesse for å utforske og oppleve det bygdebaserte reiselivet.
At the summer dairy farm
At the summer dairy farm.
Photo: CH - Visitnorway.com

Nordmenn ferierer mest i eget land. Likevel er kjennskapen til hva man kan se og oppleve i hjemlandet mangelfull. Innovasjon Norges bygdeturismekampanje er derfor et viktig virkemiddel for å spre informasjon og kunnskap om hva Norge kan by på av ferieopplevelser.

Synlighet for småskala reiselivsbedrifter

Bygdeturismekampanjen retter seg mot småskala, bygdebaserte reiselivsbedrifter og tilbyr deltakelse på flere nivåer. Dermed kan deltakeren selv tilpasse sin grad av deltakelse avhengig av ressurser og mulighet til å satse. Minstepris er kr. 3.500,- med mulighet for å øke så mye den enkelte måtte ønske, gjennom å sette sammen sin egen pakke.

Hele kampanjen er digital, noe som gir god mulighet for å treffe de rette, utvalgte målgruppene for hver enkelt bedrift. I tillegg til profilering av de enkelte deltakerbedriftene gjøres det overordnede, profilerende kampanjeaktiviteter for å skape oppmerksomhet om og interesse for Norge som ferieland.

Er dette noe for din bedrift? Les mer om de ulike kampanjepakkene her

Kontakt:

Kristin Bennick
Prosjektleder Bygdeturismekampanjen
kristin.bennick@innovasjonnorge.no
Tlf: + 47 971 89 571

Frist for påmelding til Bygdeturismekampanjen er 28. januar 2018.