Norway Now

• Perhusvegen 24, Stryn
  • +47 57874054
Details

Den kanskje mest brukte sykkelturane i Stryn er frå Stryn sentrum eller Tonningssetra til Holevatnet.

Turen kan begynne på to måter. Dei sprekaste kan velje å sykle frå Stryn sentrum. Om ein ønsker å spare litt krefter, kan man kjøre bil opp til hyttefeltet ved Tonningsetra.

Turen begynner ved Esso i Stryn sentrum. Følg veien ut av sentrum, og oppover mot boligfeltet i fjellsiden. Følg Setrevegen opp til skisenteret (skiltet). Når du kjem til grusparkeringa ved skisenteret, fortsett på grusveien rett fram når du har heishuset på høyre side. Følg denne grusvegen over ein liten bakketopp, og så ned ein liten grusbakke. Veien krysser ei betongbro, og her har du parkeringsplassen.

Parkér her. Sykle så noen meter tilbake, inn til venstre på grusveg oppover mot skitrekket. Etter nokre hundre meter delar grusvegen seg i to. Ta til høgre på den mest ulendte av dei to.

Før elvekryssing ta til høgre oppover på sti. Ved første stikryss, drei oppover mot venstre, mot fjelltoppen og heismastane. Ved heismastane delar stien seg i to, du skal ta til venstre mot Gryta. Stien traverserar opp gjennom dalen, og det er stort sett sykkelbart her. Stien kryssar ein bekk, og så begynner ei brattare klatring opp mot neste skar.

Ved toppen av skaret skal du følge stien mot høgre, og langs eit lite vatn. Stien slynger seg så opp fjellsida, og blir ganske bratt, før det flatar ut. No er det berre

nokre minutt sykling igjen til toppen. Nyt utsikten over heile Nordfjorden, og ned til Stryn.

På returen følgjer du i stor grad samme ruta ned som du kom opp, heilt til du kjem ned til stikrysset nedanfor heismastene igjen. I stedet for å ta til høgre på stien du kom opp, følger du stien videre nedover. Stien dreiar mot venstre, og framsida av fjellet ned mot hyttefeltet. Stien blir etter kvart veldig bratt og knotete, med trange switchbacks. Følg denne stien tilbake til grusplassen kor du parkerte. Her kan du enten kjøre ned igjen, eller fortsette på sti ned til Stryn. Da gjør du som følger:

Når du kjem til parkeringsplassen, ta ut på bred, tilrettelagt tursti. Den snor seg oppover myra. Stien går over en liten bakketopp, og nedover. Kjem så til et vatn på venstre side, her tar du til venstre, nesten 180 grader. Følg grusvegen du kjem ut på. Etter eit par hundre meter går det en sti inn til venstre. Vær oppmerksom, da inngangen ikkje er veldig synleg. Stien går i myr og svingete terreng, jevnt nedover. Dumper så ut på ei lysløype der du tar til venstre, og triller 300 meter.  Stien går ned til høgre, ved ei lysmast. Stien fortsett i morsomt og variert terreng med alle tenkelege underlag, både myr, røtter, superflyt og steinpartier. Mot slutten av stien kjem du til ei elv, der det er ein bratt og høg kant, vær oppmerksom her!

Siste del av stien går på kjerrevei, ned til ein bom rett ovenfor Stryn sentrum. Trill ned til Esso.

• Source: Reisemål Stryn & Nordfjord

• Sommer

Utendørsaktiviteter

Fottur
  • Korte vandreturer (1-4 timer)