civid: 5c827ba037bdfdb80784db70

Stavang

Håsteinen / Høydalsnipa Turstiar

Håsteinen består av tre toppar: Høydalsnipa 933 moh, Ytste Håsteinen 915 moh og Inste Håsteinen 965 moh. Fjellet kan du bestige frå mange kantar.

Håsteinen ligg inst i Høydalsfjorden og har tre toppar - Høydalsnipa 933 moh lengst vest, Ytste Håsteinen 915 moh og den høgste toppen Inste Håsteinen 965 moh i aust. Mellom toppane finn du Håsteinsvatnet. Fjellet kan ein bestige frå mange kantar som til dømes frå Steindal eller Osen. Den mest brukte stien opp er frå Store Høydal. Gangtid er ca. 3,5 timar, avhengig av vegval.

FRÅ STORE HØYDAL

Du følgjer skogsvegen på venstre side langs med elva. Parkering finn du ved eit grustak ca. 50 meter forbi skogsvegen, i retning Stavang. På skogsvegen og stien opp finn du nokon raude merker og vardar. Gå på skogsveg og sti til slettene mot Høydalsvatnet. Ta av frå skogsveg og gå gjennom grinda. Litt lenger opp krysser du elva på bru og forsetter stien innover. Gå inn mot Høydalsvatnet og vidare oppover fjellryggen til du kjem opp og finn eit skilt som viser til Høydalsnipa. Her finn du to skar å velge mellom. Eit som er merka, og eit som har spor, men som ikkje er merka. Ruta er varda opp og du kjem inn på merkinga att når du er på Håsteinsplatået.