Maritim Hall- konferanse og arrangementslokale Haugesund








Quality Hotel Maritim er Haugesunds fremste konferansehotell med omfattende erfaring som vertskap for lokale, nasjonale og internasjonale arrangement, konferanser, gallamiddager, møter, festivaler og MYE mer.
Quality Hotel Maritim har totalt 19 forskjellige møterom i ulike størrelser. Med en kapasitet på opptil 870 personer i kinosal, er Maritim Hall den største konferansesalen i Haugesund. Dersom det er ønskelig kan konferansen begynne i Maritim Hall og deretter splittes i ulike rom for deltakerne. Maritim Hall er hjertet av Haugesund og Haugalandets arrangementsliv. med lang erfaring innen konferanser slik som Haugalandskonferansen, årsmøter, internasjonale faglige kongresser som Floating Wind Days og konserter og prisutdelinger slik som Amandapris-utdelingen. Konferansesalen har et bredt spekter av bruksmuligheter.
Salen og fasiliteterAreal: 578 m2, foaje: 379 m2
Totalt areal til disposisjon: 1250 m2 (Maritim Hall, foaje og sørlige del av resepsjonsområde)
Tilgang på "White room"
Salen kan deles i to, omformes til amfi-stil, brukes som messeområde, samt fungere som møterom og bankettsal.
Prosjektor i LED 16:9-format som gir skarpe og klare bilder i widescreen-format
To sideprosjekter sikrer at alle deltakerne kan se innholdet
For å skape en helhet, er lysanlegget designet for å skape den riktige visuelle effekten. Dette inkluderer frontlys og farget baklys.
Taleanlegg med minijack-tilkobling sørger for klar og høy lyd under presentasjoner og arrangementer
2 trådløse håndholdte mikrofoner, 3 trådløse hodebøyler og 4 svanehalsmikrofoner
Teleslyngesystem for personer med hørselshemninger
SceneStandard scene: H: 0,6/0,8m - B: 12m - D: 4,8m
Stor Scene: H: 0,6/0,8m - B:12m - D:7,3m
Kapasitet:Kino/teater: 872 personer
Skole: 480 personer
Bankett: 700 personer
Runde bord: 450 personer
Konsert - stående: 1200/1680 personer
Konsert - sittende: 872 personer
Konsert - stående og amfi: 1050 (350 sittende) personer
Andre tjenester
Hotellet kan påta seg oppgaven med å håndtere alle detaljer, fra logistikk til gjennomføring inkludert bookingsystem for billetter.
Registrering av deltagere på konferanse/arrangement
Støtte til å ekstra organisere lyd- og lysutstyr
Hotellet har erfarne kokker som kan tilpasse menyen for å imøtekomme spesielle behov, temaer eller preferanser uavhengig av om det er bankett, bedriftslunsj, middag eller fest.
Hjelp med å finne underholdning som passer ditt arrangement. Quality Hotel Maritim har en omfattende portefølje av alternativer inkluderer live musikk, DJ, komikere og mye mer
Dersom du lurer på noe så bare ta kontakt
Kilde: Destinasjon Haugesund & Haugalandet
Maritim Hall- konferanse og arrangementslokale Haugesund