Dynamic Variation:
Offers
x

There was not an exact match for the language you toggled to. You have been redirected to the nearest matching page within this section.

Choose Language
Toggling to another language will take you to the matching page or nearest matching page within that selection.
Search & Book Sponsored Links
Search
or search all of Norway
Tromsø
Tromsø.
Photo: Asgeir Helgestad / Artic Light AS / Visitnorway.com
Campaign
Course
Event
Partner
Media
Meetings
Travel Trade

Tung internasjonal markedsføringspris til Visit Norway

Nettsiden du leser akkurat nå har nettopp vunnet en Golden Adrian Award. Og sauene våre tok seg av sølvet.

Ad

Blant over 1 200 innsendte bidrag fra alt fra flyselskaper og hoteller til sosiale mediekampanjer og nettsider har Visitnorway.com blitt plukket ut til en Golden Adrian Award.

Prisen, som deles ut hvert år av HSMAI Adrian Awards, gis til fremragende bidrag innen markedsføring av reiseliv.

– Adrian Awards er en av de høyest hengende prisene innen industrien, og vi er veldig stolte av hva hele den norske reiselivsnæringen sammen med teamet i visitnorway.com har fått til, sier administrerende direktør i Innovasjon Norge, Anita Krohn Traaseth.

Prisen runder av et godt år for Visitnorway.com, som startet januar med en komplett re-design både visuelt og redaksjonelt. Med store bilder og mer video har nettsidene gitt presentasjonen av det beste landet har å by på av byer, mat, arkitektur, design – og selvsagt naturen.

– Hele reiselivsnæringen har vært med på dette arbeidet med tekst, bilder og produkter så dette er en pris til oss alle sammen, sier ansvarlig for visitnorway.com, Hans Petter Aalmo.

Som om ikke én pris var nok har Visit Norway også et bidrag til på pallen – den sosiale mediekampanjen #Sheepwithaview, hvor fire sauer deler det beste av beitemarkene sine med verden og samtidig spredte kunnskap rundt en av Norges mest essensielle lover – Allemannsretten.

Got paparazzi'd on set. I guess that's the price of fame 😜 -Frida, #SheepWithAView 🐏🇳🇴

Et bilde publisert av 🇳🇴Frida|Erik|Kari|Lars🇳🇴 (@sheepwithaview)

 

Av en jury bestående av eksperter fra både reiseliv og media ble kampanjen omtalt som «eksepsjonell».

Les også

Your Recently Viewed Pages