Rapporter
Turistundersøkelsen: MICE-Turistene 2016
Innovasjon Norge gjennomfører årlig en landsdekkende turistundersøkelse som har til formål å belyse forbruk og turiststrømmen til Norge. Denne rapporten har som formål å gi et innblikk i MICE-reisende sine reisevaner og -atferd i Norge i 2014-2016.
Kongressrapport 2015
I denne rapporten kan du lese om den økonomiske betydningen av kongressegmentet og møteåret 2015 i Norge.
Årsrapport NCB 2016
Les mer om våre gjennomførte aktiviteter i 2016 innenfor internasjonale kongresser, arrangementsturisme og Corporate- og incentivemarkedet i Sverige, UK, Tyskland, Frankrike og Nederland.
MICE-rapport Innovasjon Norge
Kurs
Hvordan selge på møte- og konferansemarkedet?
Ditt profesjonelle salgsarbeid er ofte forskjellen på om kunden velger deg eller andre. Kurset fokuserer på ett mål; du skal bli flinkere i den kritiske fasen av salgs- og markedsarbeidet som går fra forespørsel til kontrakt, og målet er å øke salget med 20 prosent.