There was not an exact match for the language you toggled to. You have been redirected to the nearest matching page within this section.
Strawberry – a different hotel company
Scandic Hotels – in all major cities from north to south
Thon Hotels – with fantastic breakfast
Radisson Blu Hotels – discover your favourite destinations
Classic Norway Hotels – From distinctive hotels to authentic fisherman's cabins
Citybox – modern and affordable hotels in a central location
DanCenter – your specialist in holiday homes in Norway
Norgesbooking – book your perfect cabin stay in Norway
Campcation – book camping all across Norway with Campcation
Campanyon - discover unique stays in nature
Brim Explorer – silent fjord tours by electric catamaran
Stromma – Norwegian city sightseeing with bus and boat
Widerøe – the largest regional airline in Scandinavia
NOR-WAY Bussekspress – experience amazing scenery by bus
Vy express – travel with bus throughout Norway
AutoEurope – always a smooth car rental experience
Rent-A-Wreck – the smart car rental alternative
Arctic Campers – Norway’s camper van rental
Cabin Campers – your cottage on four wheels
SJ NORD – the adventure starts on the train
Vy – travelling by train has never been easier
Hurtigruten – "The World’s Most Beautiful Sea Voyage"
Fjord Tours – Home of Norway in a nutshell® - Norway’s most popular tour
Authentic Scandinavia – Travel created by locals
Up Norway – Bespoke luxury tailored by insiders
Discover Norway – skiing, biking and hiking tours in Norway
Norrøna Hvitserk – expeditions and adventure holidays
Booknordics.com – hundreds of activities, tours and day cruises in Norway
Fjord Travel – let us show you the beauty of Norway!
Go Fjords – tours and activities all over Norway
50 Degrees North – unforgettable tailor-made and small group tours to Norway
Norwegian Holidays – low-price package holidays with Norwegian. Flight, hotel and rental car
My Nordic Travel – Do It Yourself, make your own itinerary
Ski holidays in Rauland – Go skiing in beautiful mountain nature
{{title}} {{:price}} - {{!preprice}} Price: {{?}} {{preprice}} {{/}} {{price}} {{:postprice}}{{postprice}}{{/}} {{?:pricing}} - {{pricing}} {{/pricing}}
Årets arrangement går av stabelen 7.-8. november i Oslo, Dag én blir det plenumsfordrag og dag to er satt av til sesjoner med ulike tema.
I løpet av disse to dagene møter du blant andre Melanie Spring som skal lære oss å "Rock your brand story" og reiselivsdirektør i Innovasjon Norge, Bente Bratland Holm, som vil gi oss innsikt i - og status for - norsk reiseliv. Det blir utdeling av Reiselivsprisen 2018 og presentasjon av kvalitetssikringsordningen. Og Ylvis!
12:00-13:00
Ankomst og registrering
13:00-17:00
Plenumsforedrag inkl. pauser
På programmet:
Bente Bratland Holm
Da Innovasjon Norges reiselivsdirektør kom om bord for to år siden var oppdraget å rigge reiselivssatsingen for fremtiden. En rekke grep er tatt allerede og mye spennende er på gang. Hør Bente forklare hvorfor vi gjør som vi gjør og hva vi skal gjøre framover - og ikke minst, hvorfor det er riktige grep for norsk reiseliv.
Melanie Spring
Amerikanske Melanie Spring er et fyrverkeri av en motivator - men først og fremst er hun ekspert på merkevarer og hvordan posisjonere selskaper i jungelen av alle som ønsker oppmerksomhet. De som har hørt henne live før gleder seg vilt til å gjøre det igjen - og det er det helt sikkert en god grunn til.
Hans-Olav Holtermann Eriksen
Fra Lyngsfjorden Adventure kommer Hans-Olav Holtermann Eriksen, som blant annet skal fortelle oss om en helt ny kvalitetsikringsordning for reiselivsnæringen.
Reiselivsprisen
Loen Skylift, Beitostølen Resort/Destinasjonskirurgene eller Uteguiden AS.... Tre fantastiske kandidater, men bare en vinner Reiselivsprisen 2018. Vær der når det offentliggjøres.
Og så blir det god stemning! Det skal blant annet Ylvis sørge for gjennom hele ettermiddagen.
17:00-20:00
Mat & mingling
Merk! Noen av parallellsesjonene holdes to ganger (identisk innhold).
Melanie Spring, merkevarespesialist
NB! Alt foregår på engelsk
Now that you've learned how to rock your brand story, we're going to apply it specifically to your brand. Starting with a little playtime, we'll create the space to open your mind to all of the possibilities for getting your brand story out to the world. Whether you have a small budget or unlimited resources, this brand story will help you find your brand voice and share your story.
Siri Tallaksen, prosjektleder internasjonal bransjebearbeidelse
Hvordan bli kjent med turoperatørene og finne de rette kontaktene for din bedrift. Er turoperatører en relevant salgskanal for din bedrift? Vi kan bistå med å finne de mest relevante turoperatørene å samarbeide med, både i hjemmemarkedet og utemarkedene.
Ingrid Nernæs, brand manager Innovasjon Norge reiseliv
Vi har et stort potensial i å løfte fram vår rike kulturarv, levemåte, mat og drikke, verdier og holdninger – i tillegg til den flotte naturen. Konseptene, eller hovedfortellingene, gir en strategisk plattform å jobbe ut fra samtidig som de definerer en ønsket posisjon for Norge. Samlingen av hovedfortellinger danner grunnlag for et langsiktig arbeid, både med opplevelsesutvikling og historiefortelling, der vi får inn mer av det norske, mer variasjon og mangfold i merkevaren.
Kjetil Røed, tech lead og Katrine Mosfjeld, digital marketing director
Teknologi kan brukes på mange forskjellige måter når historiene om Norge skal fortelles. Kjetil og Katrine skal innvie dere i hvordan de tenker at det nye Stories-teamet kan jobbe fremover og eksemplifisere dette gjennom noen av høstens utviklingsjobber.
Melanie Spring, merkevarespesialist
NB! Alt foregår på engelsk
Now that you've learned how to rock your brand story, we're going to apply it specifically to your brand. Starting with a little playtime, we'll create the space to open your mind to all of the possibilities for getting your brand story out to the world. Whether you have a small budget or unlimited resources, this brand story will help you find your brand voice and share your story.
Frode Aasheim, leder for kongress, møter & arrangement, Innovasjon Norge
Bli med for en gjennomgang av planlagte meetingsaktiviteter for 2019. Her får dere vite hvilke messer og markeder vi kommer til å prioritere til neste år. Denne seansen er åpen for alle som ønsker å arbeide på det internasjonale møte- og arrangementsmarkedet. Nye og gamle venner er hjertelig velkommen!
Ingrid Nernæs, ansvarlig Merkevaren Norge, Innovasjon Norge reiseliv
Vi har et stort potensial i å løfte fram vår rike kulturarv, levemåte, mat og drikke, verdier og holdninger – i tillegg til den flotte naturen. Konseptene, eller hovedfortellingene, gir en strategisk plattform å jobbe ut fra samtidig som de definerer en ønsket posisjon for Norge. Samlingen av hovedfortellinger danner grunnlag for et langsiktig arbeid, både med opplevelsesutvikling og historiefortelling, der vi får inn mer av det norske, mer variasjon og mangfold i merkevaren.
Kjetil Røed, tech lead og Katrine Mosfjeld, digital marketing director
Teknologi kan brukes på mange forskjellige måter når historiene om Norge skal fortelles. Kjetil og Katrine skal innvie dere i hvordan de tenker at det nye Stories-teamet kan jobbe fremover og eksemplifisere dette gjennom noen av høstens utviklingsjobber.
Margrethe Helgebostad, seniorrådgiver reiseliv
Kom og hør ferske resultater om turistene som besøkte Norge i sommer. Turistundersøkelsen er utvidet, og gir enda bedre kunnskap om de som er her. Samtidig presenteres rykende ferske resultater om nordmenns holdning til turisme. De siste årene har Norge hatt en sterk økning i turisme. Noe som har gitt utslag i flere gjestedøgn og turismens effekt på norsk økonomi, men hva mener Ola Nordmann?
Hva rører seg i markedene? Innovasjon Norges spesialister forteller.
Ola Røneid
ola.roneid@innovasjonnorge.no
Tlf: 22 00 27 72