There was not an exact match for the language you toggled to. You have been redirected to the nearest matching page within this section.
Scandic Hotels - i alle landets store byer
Nordic Choice Hotels - en annerledes hotellkjede
Thon Hotels - fantastisk frokost
Radisson Blu Hotels - finn dine favorittreisemål
Citybox - moderne lavprishotell med sentral beliggenhet
DanCenter - din feriehusekspert i Norge
Norgesbooking - finn en koselig hytte til norgesferien
Campcation – Bestill camping over hele Norge med Campcation
Vy - det har aldri vært enklere å reise med tog
SJ NORD - opplevelsen starter på toget
Vy express - reis med buss over hele Norge
NOR-WAY Bussekspress - bussreiser i hele Sør-Norge
DFDS - ta den behagelige sjøveien fra København til Oslo
AutoEurope - stort utvalg og uslåelige priser
Rent-A-Wreck - det smarte leiebilvalget
Arctic Campers - lei din bobil eller camper
Cabin Campers - nasjonalromantisk opplevelse på fire hjul
Hurtigruten - "Verdens vakreste sjøreise"
Fjord Tours - Norge i et nøtteskall® – Norges mest populære tur
Authentic Scandinavia - reiser satt sammen av lokalkjente
Up Norway - luksus skreddersydd av kjennere
Norrøna Hvitserk - ekspedisjoner og eventyrreiser
Booknordics.com - aktiviteter, safarier, turer, hytter og opplevelseshotell
Brim Explorer – stille fjordturer med elektrisk katamaran
Fjord Travel – Norge på sitt vakreste!
Go Fjords - turer og aktiviteter over hele Norge
Discover Norway - opplevelser i Norge. Ferdigpakka ski-, sykkel- og fotturer
Norwegian Holidays - pakkereiser til lave Norwegian-priser. Fly, hotell og leiebil
Stromma - sightseeingturer og opplevelser med buss, båt og tog.
Rauland - Skiferie i herlig høyfjellsnatur
{{title}} {{:price}} - {{!preprice}} Price: {{?}} {{preprice}} {{/}} {{price}} {{:postprice}}{{postprice}}{{/}} {{?:pricing}} - {{pricing}} {{/pricing}}
Målgruppeundersøkelsen ble innledet med en kvalitativ fase med fokusgrupper i fire markeder. Disse fire var USA, Kina, Frankrike og Tyskland.
Forrige gang det ble utført en målgruppeundersøkelse var fokuset på "naturbasert reiseliv" i et bredt perspektiv. Målgruppene er fortsatt de samme i dag, men nå ønsket vi å se nærmere på fire viktige segmenter. I hvert av de nevnte fire markedene ble det utført fire komplette Censydiam-grupper, der respondentene var definert som tilhørende i en av disse fire interessegruppene:
I oktober 2017 publiserte vi vår nye segmenteringsrapport "Activating the Norway Brand - A Global report on holiday needs and segments" .
Activating the Norway Brand: A Report on holiday needs and segments in the following markets: